برندهای برتر کشور در زمینه خرید لوازم آرایشی اصل

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 316 | نویسنده : |

نام فرانسه ذهن همه ما را به سمت مردم شیک و شیک خود می کشاند که مهد مد و لباس است. برندهای برتر کشور در زمینه خرید لوازم آرایشی اصل در این مد و زیبایی بی تاثیر نبوده اند. مردان و زنان فرانسوی به ظاهر شیک خود معروف هستند. آموزه های مد که قرن ها در فرانسه وجود داشته است از عوامل مهم این ظاهر شیک هستند. اما نقش صنعت چند میلیارد یورویی محصولات زیبایی را نمی توان نادیده گرفت. در ادامه با ده برند مطرح لوازم آرایشی فرانسوی آشنا می شوید. قبل از اینکه با تور فرانسه به این کشور زیبا بروید با مهم ترین برندهای لوازم آرایشی این کشور آشنا شوید.

برند بایوترم

بایوترم یکی از شناخته شده ترین برندهای محصولات آرایشی در فرانسه است. محصولات مراقبت از پوست طبیعی و لوکس این برند در سراسر جهان در دسترس هستند. Biotherm در سال 1952 تأسیس شد و اکنون بخشی از گروه L'Oreal است که دفتر مرکزی آن در موناکو قرار دارد. ترکیب اصلی این محصولات چشمه های آب گرم پلانکتون هستند که توانایی جوانسازی پوست را دارند و نقش مهمی در حفظ سلامت آن دارند. برخی از محبوب ترین محصولات برند بایوترم در بین مشتریان شامل کرم های ضد آفتاب و شیر بدن می باشد. البته جزو محصولات ارزان قیمت محسوب نمی شوند، اما استفاده از آنها باعث تغییرات محسوسی در پوست می شود.

 

برند ویشی

ویشی یکی دیگر از برندهای مطرح فرانسوی است که در محصولات خود علاوه بر آب گرم از مواد طبیعی دیگری نیز استفاده می کند. محصولات این برند به حفظ رطوبت و مواد مغذی حیاتی پوست کمک می کند. برند ویشی دارای محصولات متنوعی برای بانوان و آقایان است و در قبال هزینه ای که برای آن پرداخت می شود به کیفیت و ارزش بالای محصولات معروف است. بزرگترین بخش فلسفه این برند، پیشگیری از قبل از درمان است. یکی از بهترین محصولات لوسیون نورمدرم ویژن برای رفع عیوب پوست است. این محصول یک پاک کننده سه منظوره است که به عنوان کرم، اسکراب و ماسک استفاده می شود.

 

برند ناکس

نوکس یک برند کاملا گیاهی است که قصد دارد از خواص گیاهانی مانند گلبرگ گل رز و روغن آن برای داشتن پوستی سالم استفاده کند. ناکس دارای محصولاتی مدرن و باکیفیت است که نه تنها در پاریس، بلکه در تمام کشورهای جهان به تمامی دختر خانم ها ارائه می شود. موفق ترین محصول این برند تاکنون Huile prodiguiese بوده است. این محصول چندکاره نوعی روغن برای صورت، بدن و مو است که بوی بسیار خوبی دارد. از دیگر محصولات محبوب ناکس می توان به ضد چروک ها و ضدآفتاب ها اشاره کرد که در فصل بهار و تابستان فقط در داروخانه های فرانسه به فروش می رسند.

 

برند Evroshe

محققان Yves-Rocher در مزرعه ای به وسعت 100 هکتار در La Gacilly، بریتانی، برای تولید محصولات مدرن که به محیط زیست آسیبی نمی رساند، سخت کار کرده اند. می توانید 100% مطمئن باشید که محصولات Auroche دارای گواهینامه Ecocert و گواهی Ecocert و برچسب Cosmebio هستند. محصولات پرفروش Auroche شامل فونداسیون و سرم های جوان کننده می باشد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت برند آیورودا، هدایایی است که در مسابقات یا هنگام خرید آنلاین به مشتریان داده می شود.

 

برند بیودرما

Bioderma در ابتدا به عنوان یک محصول درمانی توسط متخصصان پوست ساخته شد. محصولات این برند به دلیل کیفیت بالا و کارایی عالی شناخته شده اند. شوینده بیودرما به نام میسلار واتر Sensibio H2O یکی از محبوب ترین محصولات در بین مدل ها و میکاپ آرت ها می باشد زیرا باعث صاف و شفاف شدن پوست می شود. این محصول برای پوست های حساس بسیار مناسب است.

 

برند لاروش پوزی

محصولات برند La Roche-Posay توسط بیش از 25000 متخصص پوست توصیه می شود. در فرانسه از این محصولات بیشتر به عنوان محصولات پزشکی استفاده می شود تا محصولات زیبایی. ریزش مو و حساسیت های پوستی ناشی از اصلاح از مواردی است که استفاده از محصولات لارو می تواند در درمان آنها موثر باشد. به طور کلی، این برند برای پوست های حساس بسیار خوب عمل می کند. کرم سیکاپلاست باوم B5 یک کرم چندکاره است که برای انواع پوست مناسب است و خارش و تحریکات پوستی ناشی از درماتیت و سایر بیماری های پوستی را برطرف می کند. نرمی این کرم باعث می شود حتی برای نوزادان نیز مناسب باشد. ضد آفتاب های این برند نیز بسیار محبوب هستند.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 31 فروردين 1401 -18:29 نظرات()