دوچرخه دو نفره برای سفر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 335 | نویسنده : |

واضح است که این دوچرخه ها برای دو نفر ساخته شده اند. اما آیا این دوچرخه ها برای سفر دو نفره مناسب هستند؟ برای بسیاری از دوچرخه سواران پاسخ مثبت است. اگر این نوع دوچرخه را سوار می‌شوید و دو نفر سفر می‌کنند، اگر سرعت یک نفر از دیگری بیشتر باشد، سرعت با این دوچرخه متعادل می‌شود و ما مطمئن می‌شویم که دو نفر با سرعت یکسان در جاده حرکت کنند.

 

مردم همچنین برای کاهش نگرانی دوچرخه سواری جوانان از دوچرخه استفاده می کنند. این دوچرخه ها همچنین به افرادی که از اختلال بینایی یا سایر ناتوانی ها رنج می برند و نمی توانند به تنهایی دوچرخه سواری کنند، اجازه می دهد. در موفقیت تورهای دوچرخه سواری دو نفره، انتخاب تیم بسیار مهم است. شخص جلویی مسئولیت رانندگی با دوچرخه را بر عهده دارد و با انتخاب دنده مناسب برای هر دو نفر، فرد پشت سر را راضی می کند. فرد جلو نیز باید نگران دست اندازهای جاده باشد و نفر عقب باید به فرد جلو کاملاً اطمینان داشته باشد و فقط رکاب بزند. در دوچرخه سواری دونفره، همراهی که در پیست همراه خوبی نداشته باشد مورد علاقه هیچکس نیست. زیرا دو چرخه بزرگ و سنگین هستند و چیزهایی که با دوچرخه های معمولی بسیار ساده به نظر می رسند ممکن است با دوچرخ کاملاً غیرممکن باشند. (مثل بلند کردن دوچرخه از یک شیب تند). بسته بندی وسایل مسافرتی روی این نوع دوچرخه ها نیز نگران کننده است زیرا دو نفر مجبورند از یک کیف یا بسته استفاده کنند. برخی از تولیدکنندگان کیسه این موضوع را در نظر گرفته اند و سری های بسیار بزرگی از کیسه های دوچرخ ساخته اند. در صورت لزوم می توانید از تریلر دوچرخه نیز استفاده کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که چرخ های شما باید به اندازه کافی قوی باشند. تاج هایی که در دوچرخه های معمولی استفاده می شوند معمولاً بین 32 تا 36 تیغه دارند. برای دوچرخه های دو نفره تعداد تیغه ها 40 تا 48 عدد می باشد که علاوه بر آن جنس تاج در این دوچرخه ها مقاومت بیشتری دارد.

 

https://jahancyclet.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d9%88-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa/


می پسندم نمی پسندم

جمعه 2 ارديبهشت 1401 -16:48 نظرات()