فواید سکس

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 38 | نویسنده : |

داشتن رابطه جنسی نیاز هر فرد می باشد. در زمان برانگیختگی جنسی، بدن با بالا بردن ضربان نبض و انقباض ماهیچه‌ها خود را برای آمیزش آماده می‌کند. حال اینکه داشتن این رابطه سبب در سلامتی بدن شما نیز نقشی اساسی را ایفا می کند داشتن روابط جنسی به طور منظم می تواند شما را به شریک زندگی تان نزدیک تر کرده و روابط مستحکم تری را به شما ارزانی بدارد.

فواید رابطه جنسی منظم برای زوجین

داشتن رابطه جنسی مناسب و منظم همیشه برای زوجین با فوایدی همراه بوده است که حتی با وجود عدم آگاهی زوجین از این موضوع، احساس خوب پس از آن برای آنان قابل لمس است. اما در این مطلب قصد داریم تا به صورت علمی فواید آن را بررسی کنیم.

 

کاهش استرس

مطالعات نشان می دهد که افرادی که حداقل یک بار در هفته رابطه جنسی داشته باشند بهتر می توانند استرس خود را مدیریت کنند. به علاوه اگر این روابط بیشتر از دو بار در هفته انجام شود شرایط بهتری را تجربه خواهید کرد.

دلیل این امر این است که اندروفین و اکسی توسین در طول رابطه در بدن ترشح شده و سبب ایجاد فعال شدن مراکز لذت در مغز شما می شود. در نتیجه باید گفت یکی از فواید روابط جنسی نتایج تسکین دهنده و آرامش بخش آن است.

 

خواب مناسب

خواب آرام بعد از روابط جنسی می تواند خود یکی از فواید روابط جنسی باشد. ترشح اندروفین در بدن شما می تواند سبب آرامش شما و خواب آرام تان باشد. همچنین در طول رابطه جنسی هورمون پرولاکتین منتشر شده و خواب راحت تری برای تان ایجاد می کند.

به علاوه بخش دیگری از این هورمون در زمان خواب تولید می شود که میزان آن به کیفیت روابط جنسی شما بستگی دارید. این روند در نهایت انرژی بیشتر و بهتری به شما می دهد.

 


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 2 مرداد 1399 -2:35 نظرات()